رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای هشترود با اشاره به بارش برف در برخی محور‌های این شهرستان گفت: تمام راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی هشترود باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ابوالحسنی رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای هشترود با اشاره به بارش برف در برخی محور‌های این شهرستان گفت: تمام راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی هشترود باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

 ابوالحسنی گفت: همزمان با بارش برف و کولاک که چهار شنبه شب در این شهرستان اتفاق افتاد بلا فاصله تمام اکیپ‌های راهداری به محل‌هایی که احتمال مسدود شدن داشت اعزام و تا صبح پنجشنبه با نمک پاشی و برف روبی از مسدود شدن جاده‌های اصلی جلوگیری کردند.

او گفت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی باز و رفت و آمد در آن‌ها در جریان است و فقط در چند روستا به علت کولاک تردد با مشکل همراه است که سعی می‌کنیم تا ظهر این مشکل نیز حل شود.

ابوالحسنی گفت: هم اکنون راهداران تلاشگر شهرستان در آماده باش کامل هستند و در راه‌های اصلی و فرعی مشغول انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.

ابوالحسنی گفت: رانندگان و مسافرین و شهروندان عزیز با رعایت نمودن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد نمائید و رانندگان برای تردد در جاده‌ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

ابوالحسنی افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

ابوالحسنی گفت: همکاران این اداره به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌ها برای همشهریان و مسافرین هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.