سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زمین تنیس در تمامی پارک‌های اردبیل تجهیز و راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیل همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی را در توسعه رشته تنیس امری مهم دانست و گفت: همگانی کردن این رشته نیازمند همکاری تمامی ادارات و نهاد‌های دولتی است که با مشارکت شهرداری باید در تمامی پارک‌ها زمین تنیس را مجهز نماییم.

او نقش آموزش و پرورش را در امر استعدادیابی دانش آموزان موثر عنوان کرد و افزود: دوره‌های استعدادیابی باید در مدارس استان اردبیل برگزار شود تا افرادی که پتانسیل لازم را در این رشته را دارا هستند با جذب و تمرینات به مسابقات مختلف اعزام کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی اداره کل ورزش وجوانان از واگذاری زمین جهت احداث زمین تنیس به سرمایه گذاران خبر داد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده است تا زمین مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران جهت احداث زمین تنیس را قرار دهد.

برادران با بیان اینکه زمین‌های تنیس متعددی را باید در شهرستان‌های استان احداث نماییم گفت: در حال حاضر زمین تنیس اردبیل فعال است و زمینی را ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر در اختیار اداره کل قرار داده است تا به محض جذب سرمایه گذار این زمین ورزشی را در این شهرستان احداث نماییم.

او تصریح کرد: برگزاری مجمع سالانه باید مورد توجه هیات‌های ورزشی قرار گیرد تا در این مجامع روسای هیات‌ها با ارائه کارنامه خود نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر همگانی کردن رشته تنیس افزود:برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه ۳ از مطالبات اصلی ما از فدراسیون تنیس است که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان اجرایی شود.

برادران ترغیب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این رشته را امری مهم و موثر در رشد این رشته ورزشی در استان عنوان کرد و گفت: با جذب سرمایه گذاران ورزشی در این رشته می‌توانیم شاهد رشد و توسعه رشته تنیس در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ دی ۱۳۹۸
خدایا کمک کن