بسته اخبار حوادث قزوین امروز دوازدهم دی ۹۸؛

دستگیری سارق مامورنما /کشف خودروی سرقتی و ۲ کیلوگرم موادمخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره سرقت با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی، بلافاصله ماموران واحد گشت در محل حاضر شدند.

سرهنگ خدایی افزود: با حضور واحد گشت در محل، فرد تماس گیرنده اظهار داشت در منزل حضور داشتم که ۲ نفر با معرفی خود عنوان مامور انتظامی به زور وارد منزل شدند و پس از بازرسی منزل، یک دستگاه گوشی همراه آیفون را سرقت کردند و از منزل خارج شدند.

او اضافه کرد: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه، خودروی متهمان شناسایی و پس از تعقیب و گریز و شگرد‌های پلیسی خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، گوشی همراه مسروقه کشف شد افزود: تلاش پلیس برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست؛ در صورت درخواست‌های غیر معقول توسط افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌نمایند، حتما از او کارت شناسایی معتبر بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق خودرو با خودروی سرقتی در دام پلیس قزوین

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده سرقت خودرو‌های پراید، ماموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در منطقه چوبیندر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که در استعلام از سامانه مشخص شد خودرو شب گذشته سرقت شده است.

سرهنگ مرادی افزود: سرنشین خودرو که در حال باز کردن ضبط خودرو بود با مشاهده ماموران با خودرو متواری که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت خودرو است ودر بازرسی از خودرو سرقتی مدارک ۵ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی مالباختگان در دستور کار است اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، برای ادامه تخقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و پلیس را در تامین امنیت و افزایش احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی استان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان، به یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۲ نفر سرنشین مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و از سرنشین خودرو هم ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

معاون اجتماعی استان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار