رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

سوهان محمد سیما قم ۵ - ملی حفاری اهواز ۴

در اولین مسابقه امروز ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم سوهان محمد سیما موفق شد پس از ۳ هفته ناکامی بالاخره طعم پیروزی را بچشد و با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ از سد نماینده اهواز گذر کند.

تیم سوهان محمد سیما قم با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفته است. همچنین تیم ملی حفاری اهواز پس از این شکست همچنان ۳۱ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد.

ارژن شیراز ۰ - مس سونگون ۱

در دیگر بازی مهم و حساس امروز ۲ تیم ارژن شیراز و مس سونگون از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر از سد میزبان خود عبور کند.

مس سونگون با این پیروزی امتیازی ۵۶ شد و نه تنها همچنان در صدر جدول مسابقات جای دارد بلکه موفق شد در ۲ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ تا حدود بسیار زیادی قهرمانی خود را در این فصل قطعی کند. همچنین ارژن شیراز پس از این شکست همچنان ۲۳ باقی ماند و در رده دهم جدول رقابت‌های لیگ قرار دارد.

از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که به همراه علی دوران در سالن مسابقه حضور داشتند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

گیتی پسند اصفهان ۳ - سن ایچ ساوه ۰

در یکی از بازی‌های حساس و مهم امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از سد سن ایچ گذر کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد. همچنین تیم سن ایچ ساوه پس از این شکست ۳۶ امتیازی باقی ماند و همچنان رده ششم جدول را در اختیار دارد. سن ایچ تا حدود بسیار زیادی حضور خود را در مرحله پلی آف قطعی کرده است.

شاهین کرمانشاه ۵ - فرش آرا مشهد ۵

در دیگر مسابقه امروز ۲ تیم شاهین کرمانشاه و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی جذاب و دیدنی هر ۲ تیم به تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند.

تیم شاهین کرمانشاه با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و همچنان در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد. همچنین تیم فرش آرا مشهد با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و همچنان رده سوم جدول مسابقات را در اختیار دارد.

نتایج سایر دیدارهای این هفته:

 ۲ تیم آذرخش بندر عباس و شهروند ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهروند موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف خود گذر کند.

همچنین در دیگر بازی امروز ۲ تیم اهورا بهبهان و ستارگان ورامین در بهبهان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

در دیگر بازی امروز ۲ تیم مقاومت البرز و هایپرشهر شاهین شهر در سالن انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد نماینده اصفهان گذر کند.

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از روز سه شنبه ۱۷ دی ماه با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار