داعش مسئولیت حمله تروریستی قفقاز را بر عهده گرفت

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای، حمله چند روز پیش به یک ایست و بازرسی پلیس در منطقه قفقاز روسیه را برعهده گرفت.

داعش مسئولیت حمله تروریستی قفقاز را بر عهده گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش اعلام کرد دو مرد که این هفته با حمله به یک ایست و بازرسی پلیس در منطقه قفقاز روسیه دست کم یک نفر را کشتند، با این گروه بیعت کرده بودند.

دو فرد مهاجر سه شنبه شب با خودرو خود به ایست و بازرسی پلیس در حومه شهر «ماگاش» جمهوری «اینگوشتیای» فدراسیون روسیه که نزدیک جمهوری «چچن» واقع شده است کوبیدند و در ادامه با سلاح سرد به ماموران پلیس حاضر در آنجا حمله کردند.

خبرگزاری اعماق متعلق به داعش چهارشنبه شب با انتشار بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام اعلام کرد عاملان این حمله دو جنگجوی داعش بودند و در حمله خود دو تن از نیرو‌های پلیس را کشتند و چند نفر را هم زخمی کردند. با این حال مسئولان محلی اینگوشی و بازرسان پلیس روسیه اعلام کردند در این حمله یک نفر کشته شد و سه نفر زخمی شدند.

طبق اعلام مقامات پلیس روسیه، این دو مهاجم «احمد ایماگوجف»، قهرمان مچ اندازی متولد سال ۱۹۹۶ و «میخائیل میزییف»، متولد سال ۲۰۰۱ هستند.

میخائیل میزییف در تیراندازی نیرو‌های پلیس کشته شد، اما احمد ایماگوجف زخمی و در بیمارستان بستری شد. به گفته مقامات امنیتی، ایماگوجف به هوش آمده، اما همچنان در بیمارستان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار