با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پارس‌جنوبی، مسئولان این تیم به دنبال راهی برای جذب بازیکن جدید هستند.

تلاش مدیرعامل سابق برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات/ لیست بازیکنان مدنظر افاضلی تکمیل شدبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتخاب هومن افاضلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پارس‌جنوبی، تمرینات این تیم از روز چهارشنبه آغاز شد. پارس‌جنوبی با اعلام فدراسیون فوتبال از پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل محروم است و نمی‌تواند در زمستان بازیکنی جذب کند. با این حال رایزنی‌هایی از سوی مدیران این باشکاه با فدراسیون فوتبال در حال انجام است. همچنین بهرام رضاییان، مدیرعامل سابق باشگاه پارس‌جنوبی که با فدراسیون در کمیته فنی فوتسال، سابقه همکاری داشته است، این روزها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پارس تلاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: استارت پارس جنوبی با افاضلی/ غیبت بی پول‌ها در تمرین امروز


بر همین اساس هومن افاضلی که امیدوار به باز شدن پنچره نقل و انتقالاتی تیمش است، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای اضافه شدن به پارس‌جنوبی آماده کرده و در صورت بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، مذاکرات مدیران پارس‌جنوبی با بازیکنان مد نظر افاضلی آغاز می‌شود. طبق شنیده‌ها  جدایی چند بازیکن پارس‌جنوبی در نیم‌فصل قطعی شده و بازیکنان مدنظر افاضلی نیز در همان پُست‌ بازیکنان جدا شده خواهند بود.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: کارت بازی ترکمان برای سپاهان صادر نمی‌شود/ فسخ قرارداد این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بررسی می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار