وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی مسکن واجد شرایط نیستند و از لیست ثبت‌نامی‌ها حذف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر خود به گیلان و در حاشیه بازدید از پل کابلی شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تاکید بر لزوم فراهم کردن بستر‌های مناسب برای جذب گردشگر بیشتر در این منطقه اظهار داشت: سازه مربوط به پل کابلی شهرستان آستانه اشرفیه از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و در جذب گردشگر و ورود بیشتر مسافر نقش موثری دارد لذا تکمیل آن در اسرع وقت باید در اولویت قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پل مذکور پس از ۱۷ سال خبر داد و تصریح کرد: هزینه‌های لازم جهت تکمیل این پل ارزشمند و کاربردی پرداخت به‌تدریج پرداخت شده است و آمادگی داریم تا تجهیزات لازم برای تکمیل آن را به کمک وزارت دفاع آماده کنیم و امیدوارم تا قبل از پایان خرداد امسال این پروژه عمرانی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی مسکن واجد شرایط نیستند و از لیست ثبت‌نامی‌ها حذف شدند تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام در این طرح در برخی شهر‌ها افزایش داشته است و تلاش داریم که متقاضیان ۴۰۰ هزار واحدی که مشخصات ثبت‌نام آن‌ها تکمیل و واجد شرایط هستند را به پروژه متصل کنیم تا از وضعیت مسکن خود مطلع باشند.

بیشتر بخوانید
وزیر راه در رشت: هدف‌گذاری دولت برای افزایش ظرفیت حمل بار خط ریلی قزوین - رشت تا ۵۰ میلیون تن

وزیر راه: تکمیل راه آهن رشت-انزلی به دلایل زیست‌محیطی نیازمند مطالعات بیشتر است

وزیر راه از افزایش مبادلات تجاری بندر آستارا گیلان با بنادر جمهوری آذربایجان خبر داد+ فیلم

طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی ۳۰ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و آزادراه در کشور در دست مطالعه و ساخت است و تا پایان کار دولت دوازدهم، ۵۸۰ کیلومتر آزادراه به آزادراه‌ها و هزار و ۵۰۹ کیلومتر بزرگراه به ظرفیت فعلی بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود.

به گزارش تسنیم، بازدید از بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین‌پور شلمانی شهرستان لنگرود و تقاطع غیر هم‌سطح شلمان که برای توزیع ترافیک مناسب محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش‌بینی‌شده است نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به گیلان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.