رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند.

اقدام امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند/ مجلس منتظر نتیجه جلسه شورای عالی امنیت ملی استحجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تسلیت شهادت سپهبدِ سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا، ملت ایران و جهان اسلام، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از این به بعد در منطقه خواب خوش نخواهند داشت و با دست انتقام‌جویانه فرزندان مقاومت تاوان سختی را پس خواهند داد.

او با بیان اینکه منطقه خاورمیانه برای آمریکا جهنم خواهد بود، ادامه داد: آنها از این اقدام زشت و جنایتکارانه‌شان قطعاً پشیمان خواهند شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: راه شهید سلیمانی ادامه دارد و نه فقط میان جوانان ما بلکه در جبهه جهانی مقاومت سلیمانی های سبز خواهد شد و بروز و ظهور پیدا خواهد کرد تا کابوسی برای نظام سلطه و رژیم صهیونیستی باشد.

ذوالنوری ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منتظر است تا با برگزاری جلسه شورای عالی امنیت ملی و اتخاذ تدابیر لازم، در جهت همان چارچوب ها عمل کند.

او در پایان یادآور شد: ما در ارتباط هستیم که به محض حصول نتیجه کمیسیون امنیت وارد اجرای وظایف خود شود و نقش خود را در این مقطع در مقابله با این اقدام جنایتکارانه آمریکا ایفا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
امریکارو پشیمون میکنیم از کارش ...
Germany
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
پاسخ باید قاطع سخت و فوری باشد وگرنه میشود وعده های که چهل سال است از رییس جمهوری به رییس جمهور دیگر منتقل میشود
این جسارت آمریکایی ها وعده بردار نیست
همین امروز عمل کنید وگرنه فردا در تهران ترور میکنند و روز به روز گستاختر میشوند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدرضا
۲۰:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۸
درود ب سردار سلیمانی... مرگ بر آمریکا مرگ بر جیره خور آمریکا(مسیح علیپور) لبیک خامنه ای لبیک
Iran (Islamic Republic of)
یا حق
۱۴:۵۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
من هموطن سلیمانی آن سردار بزرگ ایران هستم.می خواهم تاکید میکنم می خواهم که مقامات ایران انتقام بگیرن لبیک لبیک لبیک.ما مردم کرمانشاه در جنگ نشان دادیم از جنگ نمیترسیم وبز دل نیستیم وشعار نمیدهیم ای رهبر لبیک. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر دشمنان ایران
آخرین اخبار