نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی با صدور پیامی مشترک به نمایندگی از مردم این استان شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سردار سپهبد سلیمانی را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی در پی شهادت سرباز ولایت و امت اسلام؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور پیام مشترکی، شهادت این مجاهد رشید اسلام را تبریک و تسلیت گفتند.

رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی در پیامی اعلام کردند: سه روز عزای عمومی در کشور اعلام می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

گفته می‌شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شده است؛ منابع رسانه‌ای عراق می‌گویند بالگرد‌های آمریکایی هر ۲ خودرو را هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

پیام تسلیت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در پی شهادت سردار مقاومت جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمراهان شهیدش به ویژه ابومهدی المهندس پیام تسلیت صادر کرد.

 در بخشی از این پیام آمده است: این سردار بزرگ و پرافتخار اسلام پس از عمری مجاهدت وفداکاری در راه اعتلای اسلام ومبارزه با شیاطین واشرار عالم وسالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام به مقام والای شهادت رسید.

ملت قهرمان وشهید پرور ایران اسلامی در غم فقدان این سردار سرافراز اسلام اندوهگین اما مصمم برای دادخواهی و خونخواهی است.

جنایتکاران عالم بویژه آمریکا در انتظار انتقام سختی از نیروها وسربازان جبهه مقاومت باشند.

پاسداران وسربازان انقلاب اسلامی در سیستان وبلوچستان هم شهادت این چهره بین المللی مقاومت را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تبریک وتسلیت می‌گویند.

پیام تسلیت  فرماندار زاهدان  در پی شهادت سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در پی شهادت سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس
" بسم رب الشهداء و الصدیقین"

خبر ناگوار و غیر منتظره شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی که به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت، از خودگذشتگی و شجاعت در راه دفاع از حق و عدالت بود موجب تاثر و تالم همه مردم ایران اسلامی و آزادی خواهان دنیا شد.

سردار سلیمانی سربازی بی ادعا وبی بدیل در راه اسلام بود که ۴۰ سال مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی مدال پر افتخاری بر سینه ایشان بود که به وسیله شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به مقام والای شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب عروج آسمانی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی این شخصیت بین المللی مقاومت را محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده محترم و مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

پیام تسلیت فرماندار نیکشهر در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

این پیام به شرح زیر است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بامداد امروز قلب امت اسلام به لرزه در آمد و یکی از ستاره های درخشان آسمان شجاعت و ایثار،اخلاص و فداکاری به دست شقی ترین دشمنان اسلام ،آغشته به خون شد

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دلاور مرد و قهرمان واقعی میدان مقاومت و اسوه تمام عیار دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان به دستان شوم و خون آلود تروریست های بین المللی به شهادت رسید . گرچه سردار رشید اسلام دیگر در بین ما نیست ولی راه او همچنان فزون تر و با عظمتی بزرگتر توسط پاسداران میهن اسلامی استمرار خواهد داشت

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امت بزرگ اسلام،مردم شهید پرور ایران و تمامی مستضعفین و محرومین جهان تسلیت عرض می کنم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان در پی شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی

سردار " محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج "قاسم سلیمانی" را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
((وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))
بار دیگر دولت متجاوز گر آمریکا چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان خود، داغدار کرد.

قطعا شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.

امروز سردمداران دولت متجاوز گر آمریکا با شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و به زودی عواقب این جنایت آشکار دامن گیر عاملان آن خواهد شد.

اینجانب شهادت مالک اشتر زمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و تمامی رزمندگان غیور اسلام تبریک و تسلیت عرض کرده و همنشینی آن سردار مجاهد را با مولایشان سید الشهدا (ع)،از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده مرزبانی استان  پیام تسلیت صادر کرد 

فرمانده مرزبانی استان در پی شهادت سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی" فرمانده مجاهد و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های متجاوز آمریکایی پیام تسلیتی صادر کرد. 

سردار "محمد ملاشاهی" با صدور پیامی شهادت سرباز سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده  معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«مِن المومنینُ رِجالٌ صَدقوا ما عاهَدوا اللهُ علیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه وَ مِنهُم یَنتَظِر وَ ما بَدلوا تَبدیلاً». (سوره احزاب آیه 23)

در میان کسانی که ایمان آورده‌اند مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه خدا به شهادت رسیدند) و برخی دیگر در انتظارند، و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام، سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" فرمانده مقتدر و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که با مجاهدت‌های بی‌وقفه خود در راه مبارزه با ظلم و ستم تروریسم جهانی، دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به دست دولت خبیث و منفور آمریکای جنایتکار به فیض عظمای شهادت نائل آمد را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الأعظم (ارواحنافدا)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی، خانواده معزز شهداء و تمامی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکای جنایتکار بدانند به برکت خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمان و همفکران آن مجاهد فی‌سبیل‌الله راه مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی را با ایمان و اراده راسخ ادامه خواهند داد و تروریست‌های جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی در انتظار پاسخ کوبنده و انتقام سخت فرزندان انقلاب اسلامی باشند.

پیام تسلیتی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

در پی شهادت افتخار آمیز " مدافع پیروز وطن" و "شکارچی داعش"، پیام تسلیتی از سوی هاشمی شهری  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صادر شد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در نخستین ساعات بامداد امروز جمعه، بار دیگر درهای آسمان بر روی پاک ترین جانشینان خدا بر زمین باز شد و سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شجاعش با عروجی عاشقانه به آرزوی بزرگ خویش دست یافتند و به آغوش همرزمان شهیدش پیوستند.

این حادثه تلخ همانقدر که امت جهانی اسلام را غرق در اندوه کرده است، مایه شادمانی گروهک های تروریستی منطقه و در راس آنها، گروهک مخوف و غیر انسانی داعش را فراهم آورد و ترس از انتقام را برای همیشه در چشمان ناپاک جنایتکاران آمریکایی و اسرائیلی که رهبر تروریست های معاصر جهان هستند کاشت.

جامعه جهانی هیچگاه نوید ظفرمندانه نابودی داعش را که از زبان سردار پر افتخار ایرانی اعلام شد از یاد نخواهد برد و به همین دلیل همه کسانی که تفکر استکباری و صهیونیستی را سازنده داعش می دانند از این حرکت خفاش گونه جنایتکاران آمریکایی و ارتکاب این اقدام ددمنشانه تعجب نکردند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عروج ملکوتی این پاسدار بزرگ وطن را که اجر سال‌ها مجاهدت برای تامین امنیت جامعه اسلامی را با استشمام رایحه خوشبوی شهادت دریافت کرد به حضرت ولی عصر (عج) و ارواح طیبه شهدا تبریک، و به امت جهانی اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می گویم.

بدون تردید به برکت خون شهیدانی چون سپهبد قاسم سلیمانی، خط روشن اسلام محمدی به دست تربیت یافتگان مکتب خمینی استمرار خواهد یافت.

پیام سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، تسلیت عرض می کنم.

بدون شک و بر اساس پیام مقام معظم رهبری انتقام سختی از جنایتکاران خبیث گرفته خواهد شد.

پیام تسلیت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

محمودرضا ناصح در پیامی شهادت سردار سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

رسم شهادت تهنیت است و تبریک برای آنان که خداوند وعده زندگی جاوید در نزد پروردگارشان را داده است .

ولیکن تسلیت مرحمی است بر دل داغ دیده مان که تاب تحمل این فراق جانسوز را ندارد .

انزجار و محکومیت شدید خود را از این اقدام تروریستی و ددمنشانه دولت جنایتکار آمریکا اعلام می دارم و شهادت مجاهد نستوه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را به فرمانده کل قوا آیت الله خامنه ای(مدظله‌العالی) و تمامی ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تهنیت عرض می نمایم .

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سردار سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
️متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

اینجانب شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده وی صبوری و عزتمندی مسئلت دارم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت

مهردادجهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد

انا لله و اناالیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/۲۳)

شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» تبریک و تسلیت عرض می کنم.

تردیدی نیست که خون مطهر این شهید والا مقام نیرنگ آمریکای جنایتکار و حامیانش را که منشاء اصلی تجاوزها و جنایت های چندین دهه اخیر در جهان اسلام است، رسوا خواهد کرد و ملت های اسلامی و مردم شریف ایران را در پیگیری آرمان های الهی و انسانی انقلاب اسلامی استوار خواهد ساخت.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبری بوده و خواهد بود. 

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان پیام تسلیت صادر کرد 

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان،در پی شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی و دیگر هم‌رزمانشان توسط بالگردهای آمریکایی پیامی صادر کرد.

متن آن به این شرح است:

مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. "احزاب آیه ۲۳"

شهادت رسم و هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند.

همان‌طور که قرآن کریم می‌گوید شهدا از فضیلتی که خدا نصیبشان کرده شادمان هستند و دراین‌بین حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را درراه خداشناسی و مجاهدت و جهاد گذاشت برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است؛ اما باید گفت تداوم راه شهدا بهترین کارها است.

شهدایی که از صدر اسلام مردانه ایستادند تا باعث عزت اسلام شوند و امروز بر همگان است که راهشان را ادامه بدهند راهی که جز به سعادت اسلام به چیز دیگری منجر نخواهد شد. راهی که بهترین‌ها در آن قدم زدند و از تاسی اهل‌بیت (ع) مملو است.

اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان،ضمن محکومیت اقدام منزجرکننده آمریکای جهان‌خوار که در حقیقت به مثابه ناتوانی او است چرا که اتفاقاً با این عمل مسلمانان را علیه خود متحد می‌کند، اعلام می‌دارد که استکبار راهی جزنابودی نخواهد داشت و باید از تاریخ درس بگیرد.

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند فقدان عزیزان برایمان سخت است اما باید راهشان را ادامه داد.

تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .

در متن پیام حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
از شهدا که هیچ نمی توان گفت، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب ارجعی الی ربک پروردگارند همان گونه که در قرآن نیز آمده است وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِ یرزقون

اقدامات کور و بزدلانه دشمنان اسلام که منجر به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گردید نشان ضعف و استیصال دشمنان این سرزمین و  هراس شان از  گسترش و بالندگی انقلاب اسلامی و استقلال ملت حماسه ساز و غرورافرین ماست.

دشمنان اسلام و آزادی باید بدانند این ملت قهرمان، فرزندان و رهروان همان امامی هستند که در مقابل لشکر هزارن نفری از دشمنان خود، زیر بار ذلت نرفت و فرمود: "إن کانَ دین مُحَمَّداً لَمْ یَستَقِم الَّا بِقَتلی فَیاسُیُوف خُذینی."

اینجانب شهادت امیر بزرگ جهاد در راه خدا , سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حضرت ولیعصر (عج) , رهبر معظم انقلاب , خانواده آن شهید بزرگوار و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض میکنم.

تسلیت مدیر کل و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  سیستان و بلوچستان

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، تسلیت عرض می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تسلیت گفت 

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی، شهادت سردار سپهبد سرافراز سپاه اسلام، #حاج_قاسم_سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
"بسم رب الشهداء والصدیقین"
 شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست.

سحرگاه امروز، سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر ولایت، سردار سپهبد #حاج_قاسم_سلیمانی، با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید.

 اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران و بویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 همچنین به فرموده ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با اعلام 3 روز عزای عمومی از این طریق اعلام میدارم تمام مسابقات و برنامه های ورزشی در سطح استان سیستان و بلوچستان در این مدت لغو می‌باشد.

پیام تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

 معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد .

مدال شهادت مبارکت باد، بزرگ‌سردار بی‌ادعای ایران

شهادت زیبنده‌ی کسانی است که مرگ را به سخره گرفتند تا ما به حقارت دنیا بخندیم.

سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی، نماد شجاعت ایران است و الگویی که فرزندان این آب و خاک به نام بلندش اقتدا خواهند کرد.
هنوز سخن معمار بزرگ انقلاب در گوش مان تکرار می شود((بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، منطق شما ترور است)).

با رفتن این سردار راهش ادامه خواهد داشت و از گوشه گوشه‌ی این خاک، سربازان وطن، برای سربلندی ایران به میدان خواهند آمد.

مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شهادت این سردار بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و همه‌ی مجاهدان راه اسلام و خانواده‌ی محترم شهدا و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

پیام تسلیت مدیر کل دامپزشکی استان درپی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

حسینی مدیر کل دامپزشکی استان سیستان وبلوچستان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که نماد بارز غیرت، عزت، اخلاص، دفاع از مظلومین و وطن دوستی بود و پس از سالها مجاهدت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مبارزه با عناصر تروریسم دست نشانده آمریکا در منطقه، به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

اینجانب شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، ملت بزرگ ایران و همه آزادمردان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان قصرقند

رحیم بخش پاک اندیش، فرماندار شهرستان قصرقند در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿٢٣ احزاب:

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود]صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند]و برخی از آنان [شهادت را]انتظار می‌برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان]نداده اند.

خبر تلخ و ناراحت کننده ترور سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث ناراحتی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران شد.

اینجانب ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد علو درجات و هم‌نشینی با مولا و مقصود خود مسئلت دارم.

پیام تسلیت روابط عمومی پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، تسلیت عرض می کنم.

پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان " بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی که همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذراند، به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اینجانب به نیابت مجموعه اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان این ضایعه بزرگ را حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خانواده محترم شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات مسئلت دارم.

پیام تسلیت  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

 رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت، گل خوشبو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند در میان انسانها، به آن نمی رسد.

خلعت زيباي شهادت بر قامت رساي تو اي راست قامت جاودانه تاريخ مباركباد
شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند .

اینجانب عروج ملکوتی سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با استکبار جان شیرین خود را نثار نمود را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.


انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار