مردم ولایتمدار و انقلابی خرم آباد در پی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی به صورت خودجوش در برخی خیابان‌ها و معابر شهر جمع شده و عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  صد‌ها نفر از جوانان مومن و انقلابی با تجمع در محدوده پل شهدا تا مسجد جوادالائمه واقع در سه راه مطهری جمع شده و در سوگ این سرباز فداکار اسلام عزاداری کردند.

شرکت کنندگان در این آیین با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و جانم فدای رهبر سینه زنی و نوحه خوانی کردند و به ادامه راه این شهید بزرگوار تاکید داشتند.

استاندار لرستان روز جمعه با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این شهید بزرگوار بیشترین نقش را در تضعیف داعش داشت.

سید موسی خادمی در این پیام افزود: سردار سرافراز قاسم سلیمانی پس از عمری ایثارگری و رشادت برای عزت ایران اسلامی امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در ادامه این پیام آمده است: این شهید پرافتخار بیشترین نقش و اثر را در تقویت نیرو‌های مقاومت اسلامی و تضعیف نیروی شیطانی داعش در منطقه داشت و قهرمانانه جان خود را برای حفظ اسلام و ایران هدیه کرد.

این پیام می‌افزاید: اینجانب شهادت سردار فداکار را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و تمام ملت ایران به ویژه مردم ولایی استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رسانه‌های عراقی به نقل از مقام‌های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهندس، زمانی که با ۲ خودرو از فرودگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، بامداد امروز (جمعه) هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

گفتنی است مردم ولایی لرستان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت این اقدام جنایتکارانه راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار