امام جمعه موقت سنندج به حضور نیرو‌های مجاهد ایرانی برای مقابله با داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: اگر پاسداران از جمله سردار شجاع و سرافراز اسلام شهید سلیمانی در جبهه مقاومت حضور نداشتند اکنون شاهد چنین امنیتی در کشورمان نبودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران گفت: اگر شجاعت و مجاهدت سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت نبود چه بسا برای کشور ما نیز شرایطی مانند سوریه و عراق به وجود می‌آمد.

او با بیان اینکه درایت رهبری و فداکاری سپاهیان، ضامن امنیت ایران و منطقه شد، افزود: در شرایطی که هیچ کشوری حاضر به کمک به اقلیم کردستان عراق در زمان حمله داعش نشد جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی به کمک آنان رفت و مانع سقوط شهر‌های اقلیم و کشتار مردم شد.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: امروز نیز دشمنان هزاران نقشه و توطئه برای امت و نظام اسلامی دارند، اما به فضل خدا و تدابیر رهبری و مجاهدت نیرو‌های نظامی و هوشیاری مردم، هرگز قادر به عملی کردن توطئه‌هایشان نخواهند شد.

ماموستا حسینی تاکید کرد: مسلمانان بدانند نباید ساده لوحانه از نفشه‌های دشمنان استقبال کنیم بلکه نیاز است با هوشیاری و اتحاد و انسجام در راستای موفقیت جامعه اسلامی گام برداریم و بدانیم تلاش دشمن از بین بردن وحدت و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان نظام است.

او گفت: شهادت سردار سلیمانی توسط نیرو‌های آمریکای جنایتکار نشان از آن دارد که استکبار جهانی به هیچ قانون و قاعده بین‌الملی و حقوق بشر پایبند نیست و هر جا منافع‌اش به خطر بیفتد اقدام جنایتکارانه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.