امام جمعه یزد گفت: شهید سلیمانی در عمل، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش بر نداشت.

سردار سلیمانی مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: تمام زندگی این شهید سربلند و مجاهد بزرگ انقلابی در راه ولایت و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

او ادامه داد: مزد این سردار عزیز اسلام و قرآن نباید چیزی غیر از شهادت در راه حریم حق و حرم باشد که عاقبت به آرزویش رسید و مظلومانه توسط آمریکایی‌های متجاوز به فوز شهادت رسید.

امام جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی در عمل، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و اهداف و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش بر نداشت.

آیت الله ناصری اظهار داشت: این شهادت نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرنان ایران و جبهه مقاوم ایجاد نمی‌کند که موجب قوی‌شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها می‌شود.

او بیان داشت: مردم عراق باید با درس‌آموزی از جنایات آمریکا و حامیان او قوی‌تر و مسجم‌تر در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می‌کنند که نصرت حق نزدیک است و دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با شهادت سلیمانی اشاره و تصریح کرد: نقش این سردار برکسی پوشیده نیست به خصوص در نبرد با داعش که باید یاد و خاطره او همواره گرامی داشته شود.

آیت الله ناصری گفت: هوشیاری امت مسلمان و بصیرت همه مردم و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی است و باید این روحیه همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.