مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آمریکا و ایادی استکبار باید بدانند ایران پر از سردار سلیمانی‌ها است.  

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: ابتدا شهادت سردار سلیمانی را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت و  تهنیت عرض می‌کنم. آمریکا و ایادی استکبار شخصیت بزرگی همانند سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، اما آن‌ها باید بدانند ایران پر از سردار سلیمانی‌ها است.  

او ادامه داد: سردار سلیمانی‌ها زیاد هستند و آن‌ها می‌توانند راه شهید سردار سلیمانی را ادامه بدهند و حرکت مردم انقلابی و آزادی خواه متوقف نمی‌شود. شهادت سردار سلیمانی در اتحاد و همدلی مردم ایران و منطقه نقش بزرگی ایفا می‌کند و به طور حتم انتقام خون  این شهید بزرگوار را از آمریکا می‌گیرند.  

واعظ آشتیانی بیان کرد: آمریکا و ایادی استکبار می‌خواهند جلوی آزادی خواهی را در کشور‌ها بگیرند و مردم را در انزوا قرار بدهند و از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند. به هر حال هیچ کدام از ابزار‌های آمریکا باعث نشد که جلوی حرکت انقلاب شکوهمند ایران را بگیرد. آمریکایی‌ها ورشکست شدند و  نظام اقتصادی شان  در جهان بهم ریخته است و به خوبی می‌دانند  ایران  در تصمیم گیری‌های خاورمیانه نقش اساسی ایفا می‌کند به همین علت به سمت ترور شخصیت‌های بزرگی همانند سردار سلیمانی رفتند.  


بیشتر بخوانید: واکنش جامعه ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار