مردم استان مرکزی با راهپیمایی علیه تروریسم دولتی آمریکا بر ادامه راه سردار سلیمانی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مردم استان مرکزی به خصوص مردم اراک  با حضور در راهپیمایی خود جوش  علیه تروریسم دولتی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باهدف قرار دادن خودروی غیر نظامی این سردار با موشک هلی کوپتر امریکایی در پی دستور مستقیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا  بر ادامه راه سردار سلیمانی تاکید کردند.

تاکید مردم استان مرکزی بر ادامه راه سردار سلیمانی

ملت سلحشور و قدر شناس استان مرکزی  امروز بعد از برپایی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی، یاد و خاطرۀ آن فرماندۀ بی نظیر و محبوب دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از مسئولین کشور و دلبستگان جبهه مقاوت خواستند  انتقام سختی از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی بگیرند.

این مراسم  بعد از اقامۀ نماز جمعه و در ارک  در خیابان دانشگاه بیرون از  مصلی بیت المقدس  برگزار شد.

سردار قاسم سلیمانی  فرمانده نظامی ایران در حالیکه به طور رسمی با هواپیما وارد فرودگاه بغداد شده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی رئیس جمهور آمریکا و با موشک هلی‌کوپتر نظامی آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ج

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.