عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:آمریکایی‌ها در انتظار پاسخ استثنایی از سوی جبهه مقاومت و یاران سردار سلیمانی باشد.

آمریکا منتظر پاسخ دندان شکن، یاران سردار سلیمانی باشدمحمدحسن ابوترابی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: راه، نام و منزلت، شجاعت و شخصیت بسیار برجسته و فاخر سردارد پرتوان سپاه اسلام شهید عالی قدر سردار سلیمانی و یاران و همراهان ایشان به ویژه نائب رئیس فرماندهی حشد الشعب عراق را گرامی می‌دارم.

او ادامه داد: تورور سردار سلیمانی حرکتی منفعلانه در برابر پیروزی‌هایی بود که در طول ۴ دهه به فرماندهی او رقم خورده بود و به جابجایی قدرت، افزایش توان سیاسی و نظامی همچنین جایگاه جبهه مقاومت انجامید. حضور سردار سلیمانی موقعیت آمریکا و متحدین او را در منطقه در موضع  ضعف قرار داد.

ابوترابی تصریح کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی  راه را برای وحدت جبهه مقاومت و تحکیم پیوند‌های نیرو‌های اسلامی و انقلابی شجاع را  هموارخواهد کرد و بر قدرت و توان نیرو‌های انقلاب در لبنان، سوریه، عراق یمن و غزه  همچنین سراسر دنیای اسلام خواهد افزود.

او عنوان کرد: عزم اراده جهان اسلام و محور مقاومت  بر تقابل جدی با آمریکا جهت رسیدن به پیروزی‌های بزرگتر دو چندان خواهد شد. ما این تجربه را در طول دو دهه انقلاب داشته ایم و قطعا به شهادت رساندن سردار سلیمانی به صورت استثنای بر ظرفیت و توان نیرو‌های مبارز و انقلابی می افزاید.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها در انتظار پاسخ استثنایی از سوی جبهه مقاومت و یاران سردار سلیمانی درسراسر دنیای اسلام باشند. قطعا ملت قهرمان و مسلمانان شجاع نیرو‌های فداکار و مبارز جبهه مقاومت پاسخ دندان شکنی برای ترامپ و مزدوران او خواهد داشت که به پشیمانی جدی آنها منتهی می شود. این امر قطعا در داخل کشور هم به وحدت ملی به انسجام ملت عزیز ما برای تحکیم پیوند خود با رهبری معظم برای رسیدن به پیروز‌های بزرگ کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
نگیدیاران سلیمانی ... بگیدامت اسلام
آخرین اخبار