مطمئن باشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم‌تر از دیروز و در حمایت از ارزش‌ها، در میدان ایستاده است و، چون سربازی سرباخته پا در درکاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این اداره کل در بیانیه‌ای با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفت.

در متن اطلاعیه چنین آمده است:نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در مدیریت منطقه و مقابله با دشمنان، القابی، چون «شبح فرمانده»، «قدرتمندترین فرد خاورمیانه» و «کابوس اسرائیل» را از سوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها برای او به دنبال داشته است.

ازجمله قابلیت‌های فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس سپاه، فعال کردن ظرفیت‌های آشکار و پنهان در جبهه مقاومت بجای فرماندهی مستقیم بر نیرو‌ها بود و درست در همین نقطه است که ما با چهره دیگری از توانمندی‌های این فرمانده کارکشته و نیرو‌های تحت امرش مواجه می‌شویم و آن همراه کردن نیرو‌های مبارز با فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان اسلام است که یک نمونه آن را در سوریه دیدیم؛ جبهه‌ای که رزمندگان و مجاهدان ایرانی، لبنانی، سوری، افغانستانی، عراقی، پاکستانی و... در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد. افتخار بزرگ او این است که به دست شقی‌ترین و نکبت بار‌ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

مطمئن باشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم‌تر از دیروز و در حمایت از ارزش‌ها، در میدان ایستاده است و، چون سربازی سرباخته پا در درکاب است.

به هر ترتیب، سخن گفتن از مردی که بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله خدمت خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده کار آسانی نیست. سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده شهید را درک کنیم.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان شهادت این برادر ارزشمند و فرهیخته را به محضر آقا امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترمش، تمامی رزمندگان غرور آفرین دفاع مقدس و کلیه رهپویان شهادت تسلیت عرض نموده و از خداوند علو درجات وی و تمامی شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار