جشنواره فیلم مردمی عمار با عنوان انتقام سخت عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب شعر و رجز ضدآمریکایی جشنواره عمار  با عنوان «انتقام سخت» عصر امروز  برگزار شد که در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، شاعران و هنرمندان، اهالی رسانه و... حضور داشتند.

طنین صدای مرگ بر آمریکا در ابتدای مراسم بلند شد و مادر شهیدان خالقی پور گفت: دل قوی دارید، چون حاج قاسم هزاران سلیمانی را تربیت کرده و برای شما گذاشته و شما تنها نیستید، سلیمانی‌های ما محکم ایستاده اند تا جواب دندان شکم به امریکا و اسرائیل بدهند.

وی افزود: یک عده خیلی خوشحالند و به قول آقا آن‌ها شهدا هستند و امشب بهترین جشن را برای ایشان آماده کردند. شما مردم هم مواظب رفتارتان باشید چراکه هرکدام از شما سلیمانی هستید؛ باشد که این پرچم ایران را با رهبر عزیزمان به دست صاحب اصلی اش آقا امام زمان (عج) با بدهیم.در رکاب امام زمان (عج) باشید و امیدوارم همه شما به درجه والای شهادت برسید.

پس از آن حاضران در مراسم با گفتن مرگ بر آمریکا، خشم خود را نسبت به این کشور نشان دادند.

فرهاد موحدی، نفیسه سادات موسوی، رضا احسان پور، پیمان طالبی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، میلاد عرفان پور و علی‌محمد مودب از شاعرانی بودند که برای شهید سردار سلیمانی قطعی شعر خواندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.