مراسم یادبود امیر سرتیپ دوم خلبان شهید محمد رضا رحمانی با حضور مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد.

یاد بود امیر سرتیپ دوم خلبان شهید محمد رضا رحمانی در تاکستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، روز چهارشنبه، چهارم دی ماه یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش درحین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد که در این سانحه، امیر سرتیپ دوم خلبان شهید محمدرضا رحمانی به شهادت رسید، مردم تاکستان هم امروز در مراسمی یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

هدایت الله جمالی پور استاندار در این  مراسم با اشاره به اقدام تروریستی و منزجرکننده دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: انتقام سردار سلیمانی گرفته خواهد شد و اگر فکر می‌کنند ما دیگر مانند سردار سلیمانی نداریم اشتباه می‌کنند صد‌ها جوان غیور و بزرگمرد در این راه داریم.

جمالی پور اضافه کرد: سردار سلیمانی افراد زیادی را تربیت کردند که بعد از شهادت او راهش را ادامه خواهند داد و دشمن باید بداند مقاومت تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

جمالی پور افزود: هر چیزی به جز شهادت در مقابل مبارز و بزرگمردی، چون سردار سلیمانی حقیر بود.

او اضافه کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی در ایران یک خبر بسیار ناگوار بود، سردار سلیمانی تمام عمر مردمی بود و در همه صحبت هایش یاد همرزمانش را گرامی می‌داشت و در آرزوی پیوستن به شهدا بود.

جمالی پور ادامه داد: ایشان همیشه دغدغه وحدت و انسجام مردم را داشت و امروز کل ملت ایران در غم و ماتم فقدان این فرمانده شجاع در ماتم به سر می‌برند.

استاندار گفت: امیدواریم یاران و همراهان شهید سردار قاسم سلیمانی ادامه دهند راه و روش ایشان باشند.

او افزود: سردار سلیمانی مایه افتخار کشور بود و خواهند ماند و به خود می‌بالیم که سرداری فداکار و شجاع را داشتیم.

سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شب گذشته در حمله تروریستی نظامیان آمریکا در بغداد به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.