مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان گفت: انقلاب اسلامی تنها یک قاسم سلیمانی ندارد اینجا همه قاسم سلیمانی هستند و تا ما هستیم راه آن سردار دلیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان در این مراسم گفت : ولایت پذیری از ویژگیهای بارز سردار سلیمانی بود و این ویژگی از او شخصیتی متواضع و بزرگ ساخته بود.

او افزود : سردار سلیمانی نمونه بارز اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود که دشمن از او بیمناک بود و در قلب دوستانش جا داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ترویج تفکر وی می شود خطاب به آمریکا گفت : انقلاب اسلامی تنها یک قاسم سلیمانی ندارد اینجا همه قاسم سلیمانی هستند و تا ما هستیم راه آن سردار دلیر ادامه خواهد داشت.

تسخیری افزود : سردار سلیمانی یک سردار جهانی بود ، او در جنگ تحمیلی ایران ، در جنگهای ۳۳ روزه و علیه اسراییل جنگید ، در عراق و سوریه با داعش و در بوسنی کنار مسلمانان و علیه صرب حضور داشت ، او سرداری بزرگ برای جهان اسلام بود که درمکتب امام حسین (ع) بزرگ شده و تعلیم دیده بود.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل ترور این سردار بزرگ اسلام را محکوم کردند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.