نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ما باید کاری کنیم که رهبر معظم انقلاب جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی را احساس نکند و در هر سنگری که هستیم با تلاش مضاعف در آن گام برداریم.

رهبر معظم انقلاب نباید جای خالی حاج قاسم سلیمانی را احساس کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  امشب در دیدار با جمعی از انقلابیون و بسیجیان زاهدان که برای عرض تسلیت در بیت ایشان حاضر شده بودند، گفت: به درستی به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لقب مالک اشتر را داده بودند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سردار بزرگ مزد زحمات و تلاش‌های خود را با شهادت از خداوند متعال دریافت کرد.

او  با بیان خاطراتی از حضرت مالک اشتر نخعی و فعالیت‌های وی در زمان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، تصریح کرد: او تنها به عنوان فرمانده نظامی همراه امام علی علیه السلام نبود بلکه او در تمام بخش‌ها به مثل تحلیل و مدیریت مسائل اجتمایی با امام همکاری می‌کرد.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: مالک اشتر مرد بحران‌های زمان امام علی علیه السلام بود و در جنگ‌های سخت جلودار لشکر و فرماندهی ارتش را بر عهده داشت.

 محامی تاکید کرد: واقعاً سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مثل مالک اشتر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

محامی بیان کرد: شهید سلیمانی، دارای اراده‌ای محکم بود و معنای استقامت و استواری و امیدواری به نصرت وعده داده شده خداوند را به همگان نشان داد.

او  گفت: زندگی شهید سلیمانی در جهت اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت صرف شد.

او اظهار داشت: برگزاری مراسمات و تجلیل از شهیدان در دستور کار قرار گیرد و یاد و نامشان را زنده نگه داریم چنانچه دشمن تلاش دارد که یاد و نام شهدا را از ذهن‌ها حذف کند براساس بیان رهبری خود نوعی مجاهدت است.

محامی  در پایان تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که رهبر معظم انقلاب جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی را احساس نکند و در هر سنگری که هستیم با تلاش مضاعف در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار