استاندار خراسان جنوبی گفت: قطعا با شهادت سردار سلیمانی شاهد جریان یافتن خون تازه‌ای در جریان مقاومت در کشور‌های مختلف که مبارزه با استکبار جهانی را آغاز کرده‌اند، خواهیم بود.

شهادت سردار سلیمانی؛ از انحلال رژیم صهیونیستی تا قوت گرفتن جریان مقاومتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق معتمدیان در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اقدام تروریستی که آمریکایی‌ها انجام دادند، برخلاف همه قوانین و قواعد بین‌المللی بوده و نشان از حرکت ددمنشانه و ضعف و ناتوانی آن‌ها بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها سال‌ها در خاورمیانه و غرب آسیا سرمایه‌گذاری کرده و جریانات تروریستی را در غرب آسیا و کشور‌های مختلف راه‌اندازی کردند تا بتوانند مانع نفوذ حرکت اقتداری جبهه مقاومت و مانع صدور انقلاب اسلامی در این مناطق شوند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: قطعا ایجاد داعش یکی از ثمرات برنامه‌های آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر بود که باعث به وجود آمدن جنایاتی بود که توسط قصی‌القلب‌ترین انسان‌های روی زمین در قالب جریان تروریستی تکفیری داعش در منطقه شکل گرفت و باعث به خاک و خون کشیده شدن هزاران نفر از مردم مسلمان در کشور‌های مختلف به خصوص سوریه و عراق شد.

معتمدیان بیان کرد: در شرایطی که این جربان صهیونیستی که در قالب سه ضلع جریان عبری، عربی و غربی شکل گرفته و به دنبال ضربه زدن به حرکت مقاومت و حرکت مسلمانان در این مناطق بود، سردار سلیمانی در این منطقه به خواست مسئولان، مقامات و مردم این دو کشور ورود پیدا کرد.

وی افزود: حضور مقتدرانه سردار سلیمانی در این مناطق باعث از بین رفتن جریان تروریستی داعش در سال‌های اخیر شد و این در شرایطی بود که آمریکایی‌ها هزینه‌های بسیار سنگینی را با حمایت اسرائیل و سرمایه عربستان متحمل شده بودند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سردار رشید و سرافراز اسلام در این منطقه توانست شجاعانه فرماندهی مبارزه با این جریان ضدبشری، ضدانسانی و ضد اسلامی را برعهده بگیرد و در نتیجه امنیت ره‌آورد آن در این مناطق بود.

معتمدیان ادامه داد: یکی از آثار و ثمرات مقابله‌ای که در این منطقه علیه داعش به فرماندهی این سردار رشید اسلام انجام گرفت، این بود که اجازه ندادیم ناامنی‌های جریان تروریستی داعش وارد سرزمین ما شود.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما در عراق و سوریه با داعش مبارزه نمی‌کردیم، مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتان‌ها بـا این‌هـا می‌جنگیدیم و جلـوی این‌هـا را می‌گرفتیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از بزرگترین آثار زحمات و تلاش‌های سردار سلیمانی، ایجاد امنیتی بود که برای مردم کشور به ارمغان آورد.

معتمدیان افزود: طبیعتا آمریکا ناتوان از مقابله نظامی و امنیتی دست به این اقدام ناجوانمردانه زد که برخلاف قواعد بین‌المللی بود.

وی تصریح کرد: آمریکا در یک فرودگاه در مرکز و پایتخت یک کشور مستقل دست به این جنایت زد و یکی از بزرگترین شخصیت‌های جهان که در بحث مبارزه با تروریست و ایجاد امنیت در این مناطق و از بین بردن داعش تاثیرگذار بود را به شهادت رساند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تاثیرگذاری این اقدام در منطقه، بیان کرد: قطعا ما شاهد جریان یافتن خون تازه‌ای در جریان مقاومت در کشور‌های مختلف که مبارزه با استکبار جهانی را آغاز کرده‌اند، خواهیم بود.

معتمدیان یادآور شد: یقینا شاهد انحلال رژیم صهیونیستی و قوت گرفتن جریان مقاومت در سطح منطقه خواهیم بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.