گزارشگر سابق شبکه فاکس نیوز اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا زمانی از او برای برقراری روابط خارج از چارچوب درخواست کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از گزارشگران سابق شبکه خبری فاکس نیوز می‌گوید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیش از رفتن به کاخ سفید از او برای روابط خارج از چارچوب به دفتر خود دعوت کرده است.

بنا به گزارش بدست آمده از روزنامه نیویورک دیلی نیوز، کورتنی فریل که هماکنون در شبکه «کی تی ال‌ای تی وی» مشغول به کار است، این موضوع را در کتابی که به زودی منتشر می‌کند، مطرح کرده است.

گزارشگر سابق فاکس نیوز گفت: دونالد ترامپ پس از تعریف و تمجید‌های خارج از چارچوب، مرا به دفتر خود دعوت کرد. ترامپ ابتدا از من درباره اهداف شغلی سوال کرد و از کار من در شبکه فاکس نیوز تعریف کرد. سپس از من خواست گاهی به دفتر او بروم تا ارتباط نزدیکتری با هم داشته باشیم.

در ادامه گزارش نیویورک دیلی به نقل از گزارشگر سابق فاکس نیوز آمده است: من از این درخواست او شوکه شدم و پیش از اتمام تماس تلفنی به او گفتم فکر می‌کنم ما هر دو متاهل هستیم.

کاخ سفید هنوز به درخواست هیل برای اظهارنظر در این باره پاسخ نداده است. دیلی نیوز به این موضوع که آیا در گزیده‌های کتاب فریل به زمان وقوع این حادثه اشاره شد یا نه، نپرداخته است.

بیش از ده‌ها زن تاکنون و طی چندین سال رئیس جمهور آمریکا را متهم به سوء رفتار جنسی کرده اند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
پس چندتا
-
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بی شرف کسی که با یه مدل ازدواج می کنه بیشتر از این نمی شه انتظار داشت
آخرین اخبار