مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی متخلفین و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفتگاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،عبدالله احمدی کمرپشتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی متخلفین و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفتگاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

احمدی با تاکید بر اهمیت صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع رسمی، گفت: در رسیدگی‌های مستمر از سوی تیم‌های کنترل از مهرماه ۹۸ تا پایان آذرماه تعداد دو هزار و ۶۱۸ کارت سوخت که از آن برای قاچاق فرآورده‌های بنزین و نفتگاز استفاده می‌شد، شناسایی و با ابطال آن‌ها از سوء استفاده بیشتر جلوگیری شد.

او افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی تیم کنترل و نظارت به کمیته رسیدگی به تخلفات، کارت‌های سوخت متخلفین با هماهنگی مراجع قضایی مسدود و یا باطل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: مالکان خودرو‌ها از در اختیار گذاشتن کارت‌های سوخت خودروهایشان به دیگران جدا خودداری کنند، زیرا در صورت سوء استفاده از کارت‌های سوخت عواقب حقوقی و جریمه‌های سنگین مالی بعدی آن دامن‌گیر صاحب کارت خواهد شد و وی به‌عنوان متخلف پاسخگوی مراجع ذیصلاح خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.