حکیمی گفت: کتابم درباره شاعرانی مانند سعدی با عنوان شاعران پارسی برای انتشار به نشر آروند سپرده شد.

کتاب محخمود حکیمی درباره سعدی در دست انتشار است

محمود حکیمی، نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتابی درباره شاعرانی مانند سعدی با عنوان شاعران پارسی نوشتم و این کتاب ها را برای انتشار به نشر آروند دادم اما این انتشاراتی هنوز این کتاب ها را برای انتشار نفرستاده است.

او افزود: مطالبی هم با عنوان « شکوفایی تشیع » برای مجله مکتب اسلام می نویسم. این مطالبم در هفت شماره از مجله منتشر شده است. در حال حاضر قسمت های هشت و نه  مطالبم را برای مجله مکتب اسلام می فرستم.داستان ها درباره این موضوع است که به تدریج اندیشمندانی در سراسر جهان متوجه اهمیت تشیع علوی شدند.براساس تحقیقاتم افرادی در سراسر جهان به خصوص اندیشمندان به مذهب تشیع روی می آورند.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به کتاب های سید محمد تیجانی سماوی نویسنده تونسی گفت: از کتاب های سید محمد تیجانی سماوی هم در نگارش مطالبم برای مجله استفاده کردم. این نویسنده تونسی در ابتدا اهل سنت بود تاکنون چهارده جلد کتاب درباره اهل تشیع نوشته است و کتاب هایش به 12 زبان مختلف ترجمه شده اند.یکی از کتاب هایش با عنوان  چگونه هدایت شویم در دو جلد منتشر شده و کتاب بسیار جالبی است.کتاب دیگری به نام « اهل سنت » دارد که در این کتاب می گوید اهل سنت واقعی همین تشیع است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، محمود حکیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار