امداد رسانی به ۲۱۱ حادثه در ساری

سرپرست آتش نشانی ساری گفت: ۷۵۰ مامور آتش نشانی ساری آذر ماه امسال در ۲۱۱ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

امداد رسانی به ۲۱۱ حادثه در ساریعلی دومیرکلایی سرپرست آتش نشانی ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۴۳ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش نشان در آذر ماه امسال به محل حوادث اعزام شدند که در عملیات صورت گرفته ۱۰۸ شهروند از حوادث نجات یافتند.

او از امدادرسانی به ۲۱۱ مورد حادثه طی آذر ماه امسال خبر داد و افزود: آتش نشانان مرکز استان در ماه گذشته ۷۹ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۳۲ مورد عملیات امداد ونجات انجام دادند.

دومیرکلایی عملکرد آتش نشانان را در نجات جان و مال شهروندان قابل تحسین برشمرد و گفت: برای نجات جان و اموال شهروندان حد و مرزی قائل نیستیم و آتش نشانی مرکز استان فراتر از محدوده جغرافیایی و عملیاتی به شهر‌های استان امداد رسانی کرده است.

سرپرست آتش نشانی ساری با بیان اینکه عدم رعایت ایمنی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد، افزود: متاسفانه حوادث آذر ماه ۴۰ زخمی و ۳ کشته  بر جای گذاشت.

دومیرکلایی گفت: ۵۴ مورد از عملیات امدادرسانی آتش نشانی در ماه گذشته مربوط به خارج از شهر بوده است.

او با تاکید رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان، افزود: بر اساس نظرات کارشناسان سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در آذر ماه از برق بوده و آتش سوزی بیشتر در اماکن مسکونی و وسایل نقلیه رخداده است.

سرپرست آتش نشانی ساری، آمار عملیات امداد ونجات سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیشترین امدادرسانی آذر ماه در بخش عملیات امداد ونجات مربوط به حوادث آسانسور، تصادفات جاده‌ای و انحراف خودرو‌ها بوده است.

دومیرکلایی از شهروندان خواست در صورت وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، با برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی، نوع حادثه و آدرس دقیق را در سریع‌ترین زمان اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار