دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) اردبیل گفت: با همکاری اساتید دانشگاهی و حوزوی آماده اجرای طرح‌های مرتبط فرهنگی برای دستیابی به «مساجدی در تراز انقلاب اسلامی» در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسن زاده، دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های محوری مساجد گفت: با همراهی و همکاری اساتید دانشگاهی و حوزوی آماده اجرای طرح‌های مرتبط فرهنگی برای دستیابی به «مساجدی در تراز انقلاب اسلامی» در نقاط مختلف استان اردبیل هستیم.

او افزود: در شرایطی که ۱۰ کارکرد مهم برای مساجد تعیین شده است، نباید توجه‌ها تنها به حوزه عبادی مسجد آن هم به صورت ناقص متمرکز شود.

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) استان اردبیل یادآور شد: کارکردهای مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، عدالت خواهی و محرومیت زدایی برای مساجد تعریف شده که اجرای هر یک از آن‌ها می‌تواند آثار مثبتی را در سطح جامعه پدید آورد.

حسن‌زاده ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام یافته طرح «مسجد در تراز انقلاب اسلامی» ابتدا در مساجد داوطلب استان اجرایی خواهد شد و در ادامه این طرح توسعه خواهد یافت.

او در خصوص جلوگیری از موازی کاری با برنامه‌های دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیز گفت: هماهنگی‌های لازم در این خصوص به عمل آمده تا علاوه بر جلوگیری از موازی کاری، با انسجام و کیفیت مناسبی نیز برنامه‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.