سرمربی استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم تا در بازی‌های انتهایی دور نخست، هم امتیازات خوبی را کسب کنیم و هم شکل بهتری از بازی را به نمایش بگذاریم و در قالب یک تیم حرفه‌ای باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:  تمام تلاش‌مان را کردیم تا در بازی‌های انتهایی دور نخست، هم امتیازات خوبی را کسب کنیم و هم شکل بهتری از بازی را به نمایش بگذاریم و در قالب یک تیم حرفه‌ای باشیم.

او افزود: باید امتیازات بیشتری جمع می‌کردیم و در چند بازی در دقایق پایانی امتیاز از دست دادیم؛ هر چند این را هم اذعان می‌کنم که ایرادات فنی نیز داریم که باید رفع کنیم.

بختیاری‌زاده بیان داشت: اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم، اما شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای است که باید طبق آن عمل می‌کردیم و بر این اساس فقط توانستیم یک اردوی ۵ روزه آن هم در اهواز برگزار کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: چیزی که مهم است، باز ماندن پنجره نقل و انتقالات است که بتوانیم بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم و  میلاد پاک پرور بازیکن باتجربه‌ای است و حضور او در تمرینات فعلا بخاطر خودش بوده که در تمرینات جمعی باشد و اگر هم بتوانیم در دور برگشت از او استفاده کنیم، این اتفاق بیافتد البته باید یک نگاه‌مان هم به تیم‌های بالای جدول باشد که بتوانیم از لغزش آن ها، استفاده کنیم.

این مقام مسئول گفت: باید مرحله به مرحله پیش برویم؛ در ابتدا در این چند روز به دنبال رفع نقاط ضعف تیم باشیم و بتوانیم دور برگشت را به‌ویژه دربازی های نخست، خیلی خوب شروع کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار