فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نقش علما در حفظ وحدت اساسی است، گفت: با حفظ انسجام و اتحاد در جامعه در برابر دشمن پیروز تمام میدان‌ها خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی در همایش پرچمداران دین و اندیشه با حضور روحانیون و اندیشمندان کردستان گفت: انتظار است روحانیون در زمینه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه نقش علما در حفظ وحدت اساسی است، افزود: در صورتیکه با حفظ انسجام و اتحاد در جامعه و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم به طور قطع در برابر دشمن پیروز تمام میدان‌ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: در جامعه اسلامی هیچ تفاوتی بین قومیت‌ها و نژاد و مذاهب وجود ندارد، زیرا مهم اسلام ناب بوده و این آن چیزی است که غربی‌ها از آن می‌ترسند و به دنبال ایجاد اختلاف و رویگردانی مردم از دین هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بین مسلمانان وحدت ایجاد کرد، گفت: روحانیون باید مردم را به سمت تعالیم اسلامی، احیای اسلام واقعی و دوری از تفرقه و تشتت در جامعه هدایت کنند.

وی یکی از توطئه‌های دشمن را در سال‌های اخیر ایجاد گروه داعش عنوان کرد و گفت: داعشی‌ها آسایش و امنیت را از جامعه اسلامی گرفت و به تخریب و کشتار پرداخت تا اسلام را خشن به جهان معرفی کنند، اما با دست توانای فردی مانند سردار سلیمانی این توطئه خنثی شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: ریخته شدن خون شهید سلیمانی و یارانش، جریان جدیدی را در کالبد مقاومت به وجود می‌آورد و باعث اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

سردار حسینی تاکید کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند در دین اسلام شکاف ایجاد کنند و با نفوذ در کشورمان از جمله نهاد‌های انقلابی و دولتی و خانواده‌ها، انقلاب را ضعیف کنند و عده‌ای دیگر از طریق جنگ نیمه سخت این اهداف را دنبال می‌کنند، اما با هوشیاری مردم و درایت رهبری موفق نخواهند شد.

وی اضافه کرد: سردا سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم بود، شهیدی که عمرش را در ۴۰ سال فعالیت اسلامی برای دفاع از نظام و مظلومان خون را هدیه کرد.

این کارگاه (همایش) به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ تن از علما و روحانیون استان و با هدف هم‌اندیشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان در سنندج برگزار می‌شود.

برچسب ها: سپاه پاسداران ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.