باشگاه استقلال در روز های اخیر بامشکلات مالی زیادی روبروست و در نهایت سرپرست این باشگاه برخی مشکلات مالی را از حساب شخصی خود مرتفع کرده است.

سرپرست استقلال و سکوت مصلحتی/ وقتی برای آرامش هوادار باید از حساب شخصی خرج کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بحران در باشگاه استقلال تا جایی پیش رفت که استراماچونی بار سفر خود را برای رفتن همیشه به ایتالیا بست و هواداران آبی پوش هم از بی مدیریتی امیر حسین فتحی مدیر عامل سابق استقلال به مقابل درب باشگاه رفتند تا اعتراض های خود را به گوش مسئولان برسانند و در نهایت با استعفای فتحی از مدیریت همراه شد.

با این وجود خلیل زاده عضو هیئت مدیره استقلال  قبول کرد کرد به عنوان سرپرست وضعیت آشفته باشگاه استقلال را در اوج بیماری همسرش در دست بگیرد. خلیل زاده بار ها از جیب شخصی خود در این وضعیت خرج کرد بدون آنکه به بازگشت این پول ها فکر کند و البته این موضوع تا امروز از سوی وی اشاره نشده و در رسانه ها هم به آن پرداخته نشد، چرا که خلیل زاده معتقد است با هر وسیله ای باید استقلال را به آرامش رساند.

خلیل زاده بار ها مذاکرات با استراماچونی را انجام داد و روز ها به پای بازگشت این مربی ایتالیایی ماند و حتی حاضر شد همسر خود را که حدود ۸۰ روز در کما به سر می برد را رها کند تا به خاطر هواداران استقلال برای مذاکره با استراماچونی به قطر برود و باز هم در آنجا از جیب شخصی خود پول بلیت و هزینه هتل را پرداخت کند.

بدون شک اقدام های خلیل زاده سرپرست فعلی باشگاه استقلال را می توان در این چند سال اخیر نسبت به دیگر مدیران باشگاه به فال نیک گرفت، چرا که این مدیر در این وضعیت آشفته اقتصادی حاضر شده بدون چشمداشت از جیب خود هزینه کند و از طرفی می توان به این موضوع رسید که او برای شهرت و به قول برخی برای پول به استقلال نیامده است.

به هر ترتیب خلیل زاده این روز ها در سمت سرپرستی به کار خود ادامه می دهد و بدون شک فردی که برای شهرت و پول و یا تبلیغات به استقلال نیامده می تواند طبق تصمیم دیگر اعضای هیات مدیره به عنوان سرپرست در این باشگاه به کار خود ادامه دهد و تصمیم اعضا نیز بر این اساس بوده که باشگاه استقلال با روش سرپرستی فعلا کار خود را پیش ببرد.

البته نا گفته نماند بارها پیگیری های خلیل زاده در امور اقتصادی هم باعث شده تا حامیان مالی نسبت به پرداختی های خود به باشگاه اقدام کنند و با شارژ حساب باشگاه و پرداخت طلب ها، این باشگاه از خطر تهدید و شکایت در امان بماند.

و در آخر با رفتن استراماچونی، این مدیر فرهاد مجیدی اسطوره استقلالی ها را روی نیمکت آبی ها قرار داد و در آخرین وعده خود هم خبر از پرداخت طلب بازیکنان داده و بدون شک وی جدا از پیگیری دیگر امورات خود، در حال انجام اقداماتی برای استقلال است تا بازیکنان این تیم بدون مشکل پول و دیگر امکانات، رقابت های پیش روی خود را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار