مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با گذشت از جانش در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و وقف اموالش در راه اسلام تا ابد نامش در زمره واقفان بزرگ خواهد ماند.

جان و مال سردار سلیمانی در راه اسلام و انقلاب وقف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مبارز نستوه یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت.

او افزود: سردار سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود که زندگی را در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان اختصاص داد.

جلالی با اشاره به اینکه سپهبد قاسم سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس وبعد از آن همواره علیه تروریسم‌جنگید و ایستادگی کرد، تصریح کرد: وی جانش را وقف امنیت و تمامیت ارضی ایران و آرمان‌های انقلاب کرد و در زمان حیاتش نیز منزل مسکونی خود را در شهر کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا (س) وقف کرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کرمان با بیان اینکه شهداء همچون خیّران و واقفان بزرگ همواره در طول تاریخ زنده‌اند گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت این سردار سرافراز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان برگزار و همچنین موکب‌های پذیرایی و اطعام از سوی این اداره در مراسم تشییع پیکر ایشان در کرمان راه انداری می‌شود.

گفتنی است: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۲ منزل مسکونی از ارث پدری خود را در خیابان شهید رجایی شهر کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا (س) وقف کرد و هرسال مراسم عزاداری ایام فاطمیه در محل موقوفه با حضور خود سردار برگزار می‌شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار