فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: ۱۲ معتاد متجاهر برای گذراندن مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۱۲ معتاد متجاهر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای گذراندن مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بزرگترین معضل اجتماعی، یکی از اولویت‌های محوری انتظامی این شهرستان است، افزود: اگر همت عمومی جامعه و مسئول سازی همه دستگاه‌های دولتی و متولی در زمینه آسیب‌های مواد مخدر در جامعه ایجاد نشود، کنترل و پاکسازی جامعه از این معضل خانمانسوز امکان پذیر نخواهد بود.

او از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص عرضه مواد مخدر و سایر هنجارشکنی‌های را از طریق سامانه ۱۱۰ را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار