جبیره گفت: سردار سلیمانی شخصیت محبوبی داشت و نمی‌توان ایرانی بود و شخصی مانند او را دوست نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا جبیره بازیکن تیم ملی امید کشورمان در خصوص شرایط این تیم در اردوی تایلند گفت: خوشبختانه در اردوی تایلند که از ۲، ۳ روز پیش آغاز شده، شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان آماده و سرحال هستند. هر چقدر به بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط بدنی و روحی و روانی ما بهتر می‌شود. در مسابقات پیش رو، قصد داریم برای نام ایران بجنگیم و دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی امید درباره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار رشید و محبوب اسلام و ایران را تسلیت می‌گویم. روز گذشته خیلی به ما سخت گذشت و به شخصه با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم. مگر می‌توان ایرانی بود و شخصی مانند سردار سلیمانی را دوست نداشت؟ یاد و خاطر او همیشه در قلب ما خواهد ماند.


بیشتر بخوانید: استیلی: اردوی تدارکاتی قطر کمک زیادی به ما کرد/ ضعف‌های دفاعی تیم را تا حدود زیادی برطرف کردیم


جبیره در خصوص بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در ابتدای تمرین تیم ملی امید گفت: بعد از ظهر روزی که سردار سلیمانی به شهادت رسید، تمرین داشتیم و قرار شد تمریناتمان را با ذکر فاتحه برای سردار سلیمانی آغاز کردیم. پس از شنیدن این خبر، شرایط روحی خوبی نداشتیم، اما خودمان را آماده کردیم تا در ورزش برای کشورمان بجنگیم و پرچم ایران را بالا ببریم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار