گردان‌های حزب‌الله عراق از نیرو‌های عراقی خواست تا عصر روز یکشنبه از پایگاه‌های آمریکا دست‌کم یک کیلومتر فاصله بگیرند.

گردان‌های حزب‌الله عراق: نیرو‌های عراقی از پایگاه‌های آمریکایی دور شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق (از زیرشاخه‌های حشد الشعبی) اعلام کرد سرویس‌های امنیتی باید تا عصر روز یکشنبه از پایگاه‌های آمریکا دست‌کم یک کیلومتر فاصله بگیرند.

فرمانده عملیات ویژه کتائب حزب الله عراق (گردان‌های حزب الله) اعلام کرد فرماندهان دستگاه های امنیتی عراق نباید اجازه دهند نیروهایشان نقش سپر انسانی را برای اشغالگران ایفا کنند. او افزود: فرماندهان دستگاه های امنیتی عراق باید به رعایت مقررات ایمنی برای نیروهای خود پایبند باشند.

ابومهدی المهندس که در اقدام تروریستی روز گذشته آمریکا به همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید، از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله بود. حشد الشعبی تهدید کرده است از آمریکایی‌ها به دلیل ترور سرداران مقاومت انتقام سختی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
اینکه تحلیلگر بزرگ و شجاع و نویسنده عاقل ومنطقی عرب زبان یعنی عبدالباری عطوان عزیز میگوید:""ترامپ با این عملیات تروریستی درهای جهنم را به روی ارتش سنتکام آمریکا باز کرد یعنی همین اعلام موضع قوی مبارزان حشدالشعبی ملت عراق دارای حریت و استقلال و غیرتمند هستنددیگر تحمل اینهمه خفت و سرشکستگی را از سوی ژنرالهای آمریکائی تحمل نخواهند کرد ترامپ با دستان خودش دینامیت را در انبارمهمات نیروهای آمریکائی حاضر درمنطقه انداخت..
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۰:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بسم الله
آخرین اخبار