مهم‌ترین حوادث امروز (پانزدهم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه پانزدهم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای درخرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران کلانتری ۱۱ خرمشهر با اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از قبیل سرقت کیف قاپی، موبایل قاپی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نجات یک شناور باری از غرق شدن

نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت:  بنا به گزارش رسیده از مرکز جستجو و نجات دریایی شناور هدهد در محل اسکله شماره هشت بندر خرمشهر دچار آبگرفتگی شدید شد و در آستانه غرق شدن قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از اعلام حالت اضطراری از سوی این شناور با فرماندهی واحد دریایی و همکاری تیم واکنش در شرایط سریع بندر خرمشهر به همراه ۲ فروند قایق ۴۰۳۰/۱و رعد۳ و یک  فروند قایق نجات به محل حادثه اعزام شدند و پس از تخلیه آب درون موتورخانه و مهار اطراف شناور توسط بوم و همچنین مهار آلودگی شناور را از خطر غرق شدگی نجات دادند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به موفقیت آمیز بودن عملیات اشاره کرد و گفت: این عملیات سه ساعت به طول انجامید و شناور حادثه دیده با توجه به آسیب احتمالی به قسمت کف به موسسه رده بندی و psc جهت بررسی بیشتر ارجاع داده شد.

اسعدی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری مانورهای متعدد جستجو و نجات دریایی و واکنش در شرایط در شرایط اضطراری در سال‌جاری تیم واکنش در شرایط اضطراری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به منظور خدمات رسانی در آمادگی کامل به سر می برد.

او افزود:این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.