مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مراسم یادبود سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی در بیش از ۵۰ بقعه و امامزاده استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های منطقه، گفت: مراسم گرامیداشت این سردار بزرگ اسلام با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی یزد در بیش از ۵۰ بقعه و امامزاده این استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاه‌ پوش شدند، افزود: در ۵۰ بقعه و امامزاده نیز تمثالی از سردار سرافراز کشورمان شهید حاج قاسم سلیمانی نصب شده است.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: همچنین به مدت یک هفته هر روز از بعد از نماز صبح تا قبل از نماز مغرب و عشاء صوت تلاوت مجلسی قرآن کریم در ۵۰ بقعه متبرکه طنین انداز می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به ۲ خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.