راه اندازی موکب های پذیرایی از عزاداران سپهبد سلیمانی در کرمان

در پی شهادت سردار دلها، سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» موکب هایی به منظور پذیرایی از عزاداران این اسطوره ی بزرگ در استان کرمان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال انتشار اخبار شهادت بزرگ مردم جهان اسلام، سردار دلها، سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، موکب هایی به منظور پذیرایی از عزداران این سردار آسمانی راه اندازی شد.

موکب هیئت فوتبال استان کرمان از دیروز، توسط جامعه فوتبال استان کرمان، جنب این هیئت واقع در خیابان ولیعصر راه‌اندازی شده که به مدت یک هفته برقرار است.

راه اندازی موکب های پذیرایی از عزادان سپهبد سلیمانی در کرمان

از آنجایی که خبر شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران به ویژه مردم استان کرمان، فوق‌العاده سنگین و مانند یک شوکِ سهمگین بود، این موکب در سوگ شهادت سردار بزرگی تشکیل شده که برای کرمانی‌ها مایه افتخار بود.

این موکب طی مدت یک هفته پذیرایی از مهمانان و خدمات‌رسانی به عزاداران سردار شهید را در دستور کار دارد و میزبان عزاداران  اعم از جامعه ورزش و مردم عادی خواهد بود.

راه اندازی موکب های پذیرایی از عزادان سپهبد سلیمانی در کرمان

موکب مجمع جوانان کرمان نیز از موکب هایی بود که از روزهای ابتدایی انتشار خبر شهادت سردار شهید سپهبد"حاج قاسم سلیمانی"برای ارائه خدمات به عزداران در محل خانه جوانان کرمان تشکیل شده است.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نخستین ساعت راه‌اندازی این موکب ها، از آنان بازدیدهایی سرزده داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار