بازار همدان سیاه‌پوش شهید سلیمانی شد

نایب‌رئیس اتاق اصناف همدان از سیاه‌پوش شدن صنوف مختلف در همدان خبر داد و گفت: در حرکتی خودجوش بازاریان همدان اقدام به سیاه‌پوش کردن مغازه‌های خود کردند.

بازار همدان سیاه‌پوش شهید سلیمانی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد گازرانی، نایب‌رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به وحدت اصناف همدان در خصوص برگزاری بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی، اظهار کرد: وحدت و انسجام بازار در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی قابل‌ستایش است.

او  اضافه کرد: در همین راستا امشب پس از نماز مغرب و عشاء مراسم یادبودی برای این شهید بزرگوار با حضور بازاریان و رؤسای اتحادیه‌های همدان با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس اتاق اصناف همدان افزود: طی یک حرکت خودجوش و کاملاً برخاسته از قلب بازاریان، صنوف مختلف در استان اقدام به سیاه‌پوش کردن سر در مغازه‌های خودکرده و به سوگ این شهید بزرگوار نشسته‌اند.

او یادآور شد: این همگرایی در بازار همدان مربوط به علاقه مردم همدان به سپهبد شهید سلیمانی بوده ضمن اینکه بازار همدان در راستای حفظ وحدت در برابر دشمنان و دفاع از امنیت ملی در سالیان گذشته همواره پیشگام بوده است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.