امام جمعه تفرش گفت: نحوه ترور سردار قاسم سلیمانی بزدلی آمریکایی‌ها را نشان داد.

نحوه ترور سردار قاسم سلیمانی بزدلی آمریکایی‌ها را نشان دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان تفرش در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه تفرش گفت: آمریکا، چون توانایی رویارویی با سردار سلیمانی را نداشت بزدلانه در شب و او را شهید کرد نه در میدان نبرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: راه سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و با شهادت سردار سپهبد سلیمانی سریعتر به هدف پیروزی نهایی اسلام میرسیم.

او در ادامه تاکید کرد: راز ماندگاری سردار سلیمانی کار را برای خدا بود و او در حقیقت مصداق کامل اشدا علی الکفار و رحما بینهم است.

امام جمعه شهرستان تفرش در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد نتیجه fatf چیزی جز شهادت سردار سلیمانی‌ها نیست.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به طور رسمی با هواپیما به عراق سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در اهواز، فردا دو شنبه در تهران و قم و سه شنبه در کرمان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار