پوشش کامل رسانه‌ای مراسم های سردار شهید سلیمانی

مشاور رسانه‌ای و اطلاع رسانی استاندار کرمان گفت: تمامی امکانات رسانه‌ای برای پوشش مراسم تشییع و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در استان کرمان آماده و رسانه‌های استانی مهیا در انعکاس مطلوب برنامه‌های این مراسم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی‌زاده مشاور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استاندار کرمان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده، هست و خواهد بود و باید در مراسم تشییع این سردار عزیز سنگ تمام گذاشت.

او افزود: سردار شهید سلیمانی نمونه واقعی یکرنگی، صلح و صفا بود و با این اتفاقی که افتاد جهان اسلام و ایران در شوک عظیم و سوگ فرو رفت و بهت‌زدگی بعد از شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در چهره مردم مشخص است مردم به صورت خودجوش در این آیین شرکت کردند و نشان دادند قدردان زحمات هستند.

تقی زاده گفت: مراسم تشییع و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی باید به بهترین نحو ممکن پوشش خبری داده شود.

مشاور رسانه‌ای و اطلاع رسانی استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه عزای عمومی است باید متناسب با این اتفاق دستگاه‌های اجرایی به نصب بیرق‌های سیاه و مناسب سازی فضا اقدام کنند.

اواظهارکرد: تمهیدات لازم برای حضور مقامات لشکری و کشوری در مراسم بزرگداشت و تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اندیشیده شده است.

او با اشاره به اینکه درخواست مصاحبه با همرزمان سردار سلیمانی در حال افزایش است و بخش مهمی از این اتفاق، پوشش رسانه‌ای است و باید از این طریق اقتدار ایران نشان داده شود.

تقی‌زاده تاکید کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیت چند بعدی بود و برای همین در جهان حتی از سوی دشمنانش مورد تحسین قرار می‌گرفت.

رسانه‌های استان کرمان نیز، چون دیگر اقشار در قدر شناسی از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، آماده و مهیا هستند تا پوشش مطلوب رسانه‌ای را به طور کامل انجام دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار