مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگان ایران بوده که با رشادت او داعش نابود شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در وزارت ورزش و جوانان گفت: به مردم ایران تسلیت می‌گویم. آمدن در این مراسم کمترین کاری بود که می‌شد انجام داد. حاج قاسم یکی از بزرگان ایران بوده و فکر می‌کنم اگر او نبود داعش ایران را اذیت می‌کرد، اما با رشادت شهید سلیمانی داعش نابود شد. بهترین انسان روی کره زمین را از دست دادیم. بعد‌ها متوجه می‌شویم چه انسان بزرگی را از دست دادیم.

او درباره اینکه آیا استقلال به دنبال جذب دروازه بان جدید از جمله سوشا مکانی خواهد بود یا خیر گفت: چنین چیزی وجود ندارد و حسینی و پورحمیدی شرایط خوبی دارند و برنامه‌ای برای جذب دروازه بان نداریم. پورحمیدی هم از استقلال جدا نمی‌شود.

غلامپور درباره اینکه آیا با رفتن استاماچونی چند دستگی در تیم بوجود نیامده است گفت: چند دستگی وجود ندارد و استقلال روند رو به جلویی دارد. شرایط تیم را باید با آغاز تمرینات به سمت جلو پیش ببریم و نمی‌توانیم ناراحت باشیم.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده گفت: مجیدی از بازیکنان قدیمی استقلال و از بزرگان فوتبال است و این مسئولیت را پذیرفته و انشاالله که موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار