رئیس فدراسیون جودو گفت: امنیتی که اکنون در کشور وجود دارد به خاطر خون پاک شهید قاسم سلیمانی و یاران او است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: ابتدا شهادت سردار قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. مردم ما هیچگاه رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار قاسم سلیمانی از یاد نخواهند برد. به اعتقاد من امنیتی که الان در کشورمان وجود دارد همه خون پاک این شهید و یاران او است.


بیشتر بخوانید: سعید ملایی باز هم باخت


میراسماعیلی افزود: همان طور که در این چند روز اخیر مشاهده کردید تمام مردم ایران به خاطر این مصیبت داغدار و غمگین هستند و هر کسی در هر جایی که از این مملکت قرار دارد می‌خواهد به نوعی قدردانی خود را نشان دهد. دشمنان نظام اسلامی فکر می‌کردند با شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌توانند یک یآس و نا امیدی را در کشور راه بیندازند، اما نه تنها باعث نشد که ملت ما نا امید شوند بلکه با شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راه تازه‌ای شروع شده است.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند از کسانی که این فاجعه را به وجود آورده اند انتقام سختی خواهیم گرفت. خواسته همه ما از مسئوئلان نظام کشور همین است که پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام سختی را از کسانی که خودشان در رآس تروریست‌های جهان هستند، بگیرند. امیدوارم که با حضور در تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی قدردان خون این عزیز باشیم و بتوانیم به مانند دیگر شهر‌های کشور مراسم با شکوهی را در تهران برگزار کنیم.

میراسماعیلی درباره حضور ورزشکاران در تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: ورزشکاران به مانند گذشته همیشه در صحنه هستند. ما ورزشکاران همیشه سعی کرده ایم که در صف اول صلح باشیم. این اطمینان را داشته باشید که همه ما یک قاسم سلیمانی هستیم.


بیشتر بخوانید: سعید ملایی، شهروندی مغولستان را پذیرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار