احسان منصور کیایی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام بخش زیادی از تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  احسان منصور کیایی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری شیب شیروانی ۱۲۵ کیلومتر از راه‌های استان اصلاح شد، گفت: هدف از انجام این اقدام کمک به کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای است.

او بابیان اینکه همواره اصلاح راه‌ها در دستور کار سالانه اداره کل راهداری استان سمنان قرار دارد و می‌کوشد تا بخشی از این تعهد خود را عملیاتی سازد، افزود: با انجام این اقدامات در واقع می‌کوشیم تا سهم قابل‌توجهی در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه مهم‌ترین و بیشترین عامل تصادفات انسانی است، ابراز داشت: خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و خروج از جاده عمده‌ترین تصادفات را شامل می‌شود که ایجاد فضای امن در حاشیه راه می‌تواند این تلفات را کمتر کند.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: اصلاح شیب شیروانی کناره جاده‌ها و به نحوی بخشنده کردن آن به‌منظور ارتقای سطح ایمنی تردد در جاده‌ها و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌شود.

او افزود: همواره تلاش‌ها در مجموعه راهداری منوط به انجام خدمات مطلوب‌تر در راستای ارتقای امنیت عبور و مرور سطح جاده‌های مواصلاتی بوده و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.