کانال تلگرامی منتسب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی ویدئویی را از صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره نظامی تراز اسلامی بازنشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شهادت ناجوانمردانه سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده با تدبیر، ولایتمدار و انقلابی کشورمان و همچنین آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر او و دیگر شهدای مقاومت در ایران، کانال تلگرامی منتسب به این سردار غیور ویدئویی را از صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره «نظامی تراز اسلامی» منتشر کرد. رهبر معظم انقلاب در این فیلم مالک اشتر را به عنوان نظامی تراز اسلامی مثال زدند و به تبع آن حاضرین در مراسم با شعارهایی حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر خطاب کردند.

نکته جالب واکنش سردار سلیمانی به شعارهای مردم است. این فرمانده شهید در واکنش به انتساب لقب «مالک اشتر» به ایشان گفتند: «اگر از من تعریف کردند و گفتند "مالک اشتر" و من باورم شد؛ سقوط می‌کنم. اما اگر در درون خودم ذلیل شدم خداوند مرا بزرگ می‌گرداند».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۲:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
بمیرم برات حاج قاسم فدات بشم الهی خدا سردار حاجی زاده و رهبری را برامون نگه داره و ما در رکابشون سربازی کنیم مرگ بر امریکا مرگ بر صهیونیسم مرگ بر انگلیس خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۳:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
بمیرم بردار سردار دلها جانم به فدای شما و سردار حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
از مجریان صدا و سیما خواهشمندیم
هنگام اسم بردن از ترررررررررررررررررامپ
از کلمه آقای ترامپ استفاده نکنن
کلمه آقا برای این موجود پس فطرت ترسو زیاده