مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در اولین فرصت منافع آمریکا و ایادی دست نشانده آن‌ها را به خطر خواهند انداخت.

  سردار سلیمانی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در آیین سوگواری سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: بر اساس آیه شریفه قرآن بین مومنان مردانی هستند که با خداوند تبارک و تعالی عهد و پیمان صادقانه بستند و پای این عهد و پیمان ایستادند، مقاومت کردند و با شهادتشان آن را امضا کردند و حاج قاسم سلیمانی مصداق این آیه است.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به روایتی از امیر المومنین (ع) افزود: زمانی که خبر شهادت یاران امام را به ایشان دادند امام این آیه را تلاوت کرد و فرمود این‌ها در انتظار شهادت بودند.

او بیان کرد: همه کسانی که در جای جای دنیا خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدند و اندوهگین شدند منتظران شهادت هستند و همه ما امروز جمع شدیم تا نام و یاد همه شهدای اسلام به ویژه مالک اشتر زمان را گرامی بداریم.

سردار عراقی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمود حاج قاسم سلیمانی چندین دهه در انتظار شهادت بود، به ویژه پس از شهادت احمد کاظمی هر روز انتظار شهادت داشت.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح به خاطراتی از شهادت شهید احمد کاظمی اشاره کرد و بیان داشت: حاج قاسم شب‌های جمعه به اصفهان می‌آمد و بر سر مزار شهیدان خرازی و کاظمی بدون تشریفات حاضر می‌شد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی پشت آمریکا را بر خاک مالید، بیان کرد: نام این بزرگمرد آنچنان وحشتی در قلب داعش، النصره و کسانی که در مقابل شیعه و سنی ایستادند، ایجاد کرده بود که آرزوی مرگ داشتند.

سردار عراقی ادامه داد: این شهید سرافراز آنچنان ابهتی داشت که دشمنان از رویارویی با ایشان وحشت داشتند، اما در برابر رزمندگان آنچنان رئوف و مهربان بود که در بین رزمندگان کل جهان محبوبیت بیشتری داشت.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این سردار بزرگ با توان راهبردی که داشت همواره استراتژیک و راهبرد‌ها را تبدیل به عملیات‌هایی می‌کرد که پیروزی به دنبال داشت.

او افزود: در سوریه وقتی نقشه را بر زمین می‌گذاشت خودش محور‌ها را طراحی می‌کرد و آنچنان تسلط داشت که در عرض چند دقیقه با ماژیک قرمز و آبی محور‌های خودی و دشمن را مشخص می‌کرد.

سردار عراقی بیان کرد: قدرت نفوذ، سازماندهی، برنامه ریزی و بکارگیری ایشان بی نظیر بود و بیش از ۸ عملیات در سوریه انجام شد که با فرماندهی این سردار رشید به پیروزی منتج شد.

او گفت: سردار سلیمانی در جبهه سوریه و عراق رزمندگان چندین کشور را با زبان‌های مختلف هول یک جبهه واحد جمع کرد و با قدرت و انسجام در عملیات‌ها موفق عمل می‌کرد.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: داعش و النصره با حمایت مالی وهابیت و دستور آمریکایی‌ها نقشه نابودی مسلمانان را کشیده بودند، اما این مرد بزرگ پوزه دشمنان را به خاک مالید.

 

سخت‌ترین انتقام در انتظار آمریکایی‌ها

 

 

سردار عراقی بیان داشت: آمریکایی‌ها ناجوانمردانه این مالک اشتر زمان را به شهادت رساندن، اما مطمئن باشید، انتقام آنرا خواهیم گرفت.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که حاج قاسم را چهره بین المللی معرفی کرد، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در اولین فرصت منافع آمریکا و ایادی دست نشانده آن‌ها را به خطر خواهند انداخت، اما فرصت و زمان آنرا جمهوری اسلامی انتخاب خواهد کرد.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: جمهوری اسلامی به نخبگی رسیده است و در این شرایط بر اساس احساسات عمل نخواهد کرد منتظر فرصتی است که بتواند سخت‌ترین انتقام را بگیرد.

او گفت: سقوط پهباد پیشرفته دنیا و همچنین به ذلت کشیدن و دستگیری نیرو‌های ناو آمریکایی که عبرتی برای دشمنان اسلام شد، هنر مردان الهی امثال حاج قاسم سلیمانی است.

 

آمریکا جرات رویارویی مستقیم با ما را ندارد

 

 

سردار عراقی اظهار داشت: امروز آمریکا همه امکانتش را برای مقابله با اسلام به میدان آورده است، اما جرات اینکه در میدان واقعی با ما وارد نبرد شود را ندارد.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به فضل پروردگار به موقع آنچنان درسی را به آن‌ها خواهد داد که در طول تاریخ عبرتی برای دشمنان اسلام باشد.

او با بیان اینکه سردار حاج قاسم با صعه صدری که داشت همانند اقیانوس بود و به همه آرامش می‌داد، گفت: همه ما دلسوخته ایم، اما دشمن بداند در رکاب امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای، مالک اشتر‌هایی تربیت شده اند که این راه را ادامه خواهند داد راهی که به ظهور امام زمان (عج) و نابودی آمریکا و اسرائیل ختم می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.