علی دایی حضورش در ذوب آهن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، خبر ها حاکی از این بود  که علی دایی با ذوب آهن توافق کرده و حتی قرار بود بعدازظهر مراسم معارفه او برگزار شود اما هر چه زمان گذشت این احتمال کمرنگ تر شده ودر نهایت با مصاحبه ای که دایی انجام داد این موضوع کاملا منتفی شد. دایی در این رابطه گفت:" از اعتماد مدیران ذوب آهن متشکرم اما به دلایل شخصی نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم."


همانطور که پیش از این هم دایی گفته بود او قصد ندارد خارج از تهران مربیگری کند و در مصاحبه ای که انجام داده گفته است که نمی تواند یک روز را بدون دیدن دخترش سپری کند. هرچند به محض اینکه مشخص شد دایی هدایت ذوب آهن را نپذیرفته این شایعات پررنگ تر شد که او گزینه هایی چون پرسپولیس و تیم ملی را پیش رو دارد. شهریار اما همه این شایعات را تکذیب می کند و می گوید هیچ پیشنهادی ندارد و فعلا تمرکزم روی انجام کار های شخصی اش است.


با این وصف ماجرای حضور علی دایی در ذوب آهن منتفی شد تا کماکان این تیم قدیمی شهر اصفهان بدون مربی ادامه بدهد. از زمان کناره گیری علیرضا منصوریان از هدایت ذوب آهن گزینه های زیادی برای هدایت این تیم مطرح بوده اند که تا امروز علی دایی جدی ترین آن ها است هرچند این گزینه نیز منتفی شد تا ذوب کماکان به دنبال یک سرمربی برای ادامه فصل باشد.

 

 

انتهای پیام/م

منبع:ورزش ۳

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار