آیت الله علوی گرگانی گفت: پیام شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام بیداری و یاری دین و پرهیز از ناامیدی بود.

پیام شهادت سردار، جانم را دادم بیدار شوید این دین سزاوار یاری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام و سرباز وفادار امام و امت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: پیام این شهید این است؛ جانم را دادم، بیدار شوید، این دین سزاوار یاری است مبادا دلسرد و ناامید شوید.

او افزود: اخلاص حاج قاسم سلیمانی باعث شد شهادتش جهان را تکان داد و شهادت سزاوار او بود.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دین جز حب به ولایت و بغض با دشمن ولایت نیست تاکید کرد: ملت ایران یکپارچه و متحد یاور رهبری و در خدمت انقلاب و دین است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اگرچه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برای ملت بسیار سنگین و ناگوار بود، اما وعده‌ی خداست که اجر مجاهدان را ضایع نمیکند.

در این مراسم که در بیت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، سپاه اسلام ما انتقام، انتقام، ضمن محکومیت شدید این ترور جنایتکارانه دولت آمریکا، انتقام سخت از استکبار و مزدوران آن‌ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/الف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار