نتانیاهو در گافی بزرگ، رژیم صهیونیستی را «قدرت هسته‌ای» خواند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه، این رژیم را به اشتباه یک «قدرت هسته‌ای» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه، این رژیم را تصادفاً یک «قدرت هسته‌ای» خواند، اما به سرعت جمله خود را اصلاح کرد و گفت اسرائیل در حال تبدیل شدن به قدرتی در حوزه انرژی است.

این گاف عجیب، زمانی رخ داد که نتانیاهو در مورد امضای توافق سه جانبه گازی با قبرس و یونان سخن می‌گفت.

سه روز پیش، هفتمین اجلاس سه‌گانه سران رژیم صهیونیستی، یونان و قبرس برگزار گردید که طی آن توافقنامه ساخت خط لوله گاز مدیترانه شرقی (East-Med) امضا شد.

این خط لوله به طول ۱۹۰۰ کیلومتر و عمق ۳۵۰۰ متر، بلندترین و عمیق‌ترین خط لوله زیردریایی گاز طبیعی جهان خواهد بود که رژیم صهیونیستی را از طریق قبرس و یونان به ایتالیا و سایر کشور‌های اروپایی متصل می‌کند و گاز طبیعی این رژیم را به بالکان و اروپای مرکزی می‌رساند.

رژیم صهیونیستی تاکنون داشتن تسلیحات هسته‌ای را تأیید یا رد نکرده است، اما موسسه علوم و امنیت بین‌المللی، مستقر در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی برآورد کرده است که رژیم صهیونیستی ۱۱۵ کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
با سلام ان شالله موشکهای سرگردان ناشناس از زیر دریا ازشرق اسرائیل به پرواز در بیایند ومرکز فتنه دنیا در اسراییل را هدف بگیرند . به امید آنروز
آخرین اخبار