استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز امیدواری کرد این مسیر تا بهار سال آینده زیر بار ترافیک برود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگراه تبریز- سهند با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز امیدواری کرد این مسیر تا بهار سال آینده زیر بار ترافیک برود.

 پورمحمدی گفت: اتمام این پروژه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه و از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.

او با اشاره به واگذاری این پروژه در قالب یک قرارداد مشارکتی به بخش خصوصی از سال ۹۷، گفت: بر اساس این قرارداد، سهم دولت در تامین مالی پروژه ۴۰ درصد و سهم سرمایه‌گذار ۶۰ درصد بود.

 طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه از اهتمام مدیریت ارشد استان برای تکمیل این پروژه، قدردانی کرد و گفت: عملیات اجرایی قرارداد مشارکتی تبریز سهند از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده و خواهان تکمیل این پروژه در زمان‌بندی وعده داده شده هستیم.

 طاهرخانی افزود: این پروژه با توجه به موقعیت ویژه تبریز و جمعیت ساکن در شهر جدید سهند از اهمیت خاصی برای وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

او با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پیمانکار این پروژه، افزود: متناسب با ضوابط و قوانین از اجرای این پروژه حمایت و به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

پیمانکار پروژه بزرگراه تبریز- سهند نیز از حمایت‌های استاندار و معاون عمرانی وی در توجه به پیشبرد اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: بر اساس قولی که به مردم و مسئولان داده‌ام این پروژه را در زمانی که وعده داده‌ایم به پایان می‌رسانیم.

او افزود: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به عنوان شریک پروژه، به تعهدات خود عمل کند.

استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این نشست از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- سهند بازدید کردند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و تعدادی از مسئولان استانی نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.