یکی از اعضای جنبش انصارالله از برگزاری راهپیمایی میلیونی مردم برای محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خبر داد.

راهپیمایی میلیونی مردم یمن در محکومیت جنایت آمریکا برگزار می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «حمید رزق» یکی از اعضای جنبش انصارالله و مدیر بخش سیاسی شبکه المسیره یمن با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، گفت: در ابتدا به جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های برادر ایران و عراق تسلیت عرض می‌کنم. یمن چند سالی است که با محورت شرارت در جنگ است و اینان دشمنان همیشگی ملت‌ها هستند. در خصوص جنایت آمریکایی‌ها باید گفت که جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار پاسخ به این جنایت بزرگ است و به‌طور قطع هماهنگی‌هایی نیز میان محور مقاومت صورت می‌گیرد تا این پاسخ به‌وسعت محور مقاومت باشد.

این عضو انصارالله یمن ادامه داد: خون این شهدا تحول مهمی در منطقه ایجاد کرده است، خون شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت و افزایش سطح هماهنگی میان بخش‌های مختلف آن خواهد شد. تمام احتمالات و گزینه‌ها در خصوص پاسخ به این جنایت مطرح هستند و تصمیم‌گیری درباره پاسخ نظامی به آن در جریان است، اما نمی‌دانیم که چه‌زمانی آغاز خواهد شد.

وی همچنین خبر داد: فردا دوشنبه مردم یمن با مشارکت در راهپیمایی میلیونی در صنعا ضمن محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با ملت ایران اعلام همبستگی خواهند کرد. مردم اعلام خواهند کرد که جبهه ما در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی یکپارچه است.

او در پایان گفت: دشمن در ترس به‌سر می‌برد و شاید متوجه شده باشد که در محاسباتش دچار اشتباه شده است، سخنان و تهدیدات ترامپ نشان‌دهنده میزان دستپاچگی و ترس او است. همان‌طور که محوری به‌نام آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در منطقه وجود دارد، محوری به‌نام مقاومت نیز وجود دارد که باید هماهنگی و مسئولیت‌پذیری خود را افزایش دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.