تحلیلگر سرشناس جهان عرب در صفحه مجازی خود به تهدید‌های ترامپ علیه ایران واکنش نشان داد و او را فردی دستپاچه و مرعوب دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از به شهادت رسیدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پی اقدام ترامپ افراد زیادی در جهان به این مسئله واکنش نشان دادند. کاربران فضای مجازی در سراسر جهان به احتمال وقوع جنگ بین ایران و آمریکا واکنش نشان داده‌اند و اکثریت آن‌‌ها ترامپ و اقدام احمقانه او را عامل اصلی این اتفاقات می‌دانند. بیشتر کاربران، حتی آمریکایی‌ها، از ترامپ و عملکرد ضعیف و خودخواهانه او خسته شده و اعلام برائت کرده‌اند.

در این بین یکی از تحلیلگران سرشناس جهان عرب به تهدید های ترامپ عليه ايران واکنش نشان داده است. او در توئیتر خود پستی منتشر کرد و در آن ترامپ را فردی دستپاچه و مرعوب معرفی کرد.

این تحلیلگر سرشناس جهان عرب در صفحه توئیتری خود نوشت:

" تهدید ترامپ به ویران کردن میراث دینی و فرهنگی ملت ایران در پاسخ به اینکه ایران گفت انتقام [سردار] سلیمانی را می‌گیرد، نشان‌دهنده ذهنیت و رفتار سرتیم دار و دسته‌های مافیایی است نه رئیس جمهور یک کشور که مدعی رهبری جهان آزاد است.

این آدم، دستپاچه و مرعوب است و نمی‌داند دنیا را دارد به چه فاجعه‌ای می‌کشاند.

‏تهديد ترامب بتدمير الإرث الديني والحضاري للشعب الإيراني إذا انتقمت بلاده على جريمة اغتيال سليماني تعكس عقلية وسلوك قادة عصابات المافيا وليس دولة تدعي قيادة العالم الحر هذا الرجل مرتبك مرعوب ولا يدرك الكارثة التي يقود العالم اليها انها الحرب للأسف "

این آدم [ترامپ]، دستپاچه و مرعوب است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار